PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 6 | 70--74
Tytuł artykułu

Wirus na warsztat!

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autorki marketing wirusowy to nic innego jak sianie idei lub gotowego przekazu i oddanie władzy dystrybucyjnej w ręce użytkowników. Może być rozpowszechniany zarówno „w realu” jak i w internecie. To, co dla niego charakterystyczne, czyli popularność, zdobywa w tempie lawinowym. Autorka przestrzega jednak, że im więcej wirusów, tym lepsze szczepionki – to znaczy zaleca zdrowy rozsądek, bo przecież nie każdy musi tworzyć wirusa, a najgorsze są działania na siłę, robione tylko dlatego, że są modne. Zdaniem autorki innowacyjność jest w cenie bez względu na to, czy klasyfikujemy ją jako wirus, czy też nie.
Rocznik
Numer
Strony
70--74
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000153474219

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.