PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 7 | 70--72
Tytuł artykułu

Zyski z CSR

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autorów artykułu społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR - z ang. Corporate Social Responsibility) to już nie tylko moda, ale też czynnik wpływający na zwiększenie sprzedaży, lojalności klientów oraz uzyskanie dostępu do nowych kanałów sprzedaży. Odpowiedzialny biznes przyciąga ponadto do firmy wysokiej klasy specjalistów. Dlatego autorzy twierdzą, że CSR nie powinno już być traktowane jako ciekawostka, ale jako pełnoprawne narzędzie wpisane w strategię firmy, ponieważ to coraz lepiej rozwinięta i funkcjonująca gałąź biznesu. Znajduje to odzwierciedlenie w większej innowacyjności i strategicznym sposobie wdrażania CSR przez firmy.
Rocznik
Numer
Strony
70--72
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • CHA "Worthwhile work. A CHA report"; CHA; Londyn 2008 r.
  • Economist Intelligence Unit; "Doing good. Business and the sustainability challenge"; The Economist; Londyn 02.2008 r.
  • Goldman Sachs; "Goldman Sachs Global Investment Research"; The Goldman Sachs Group, Inc.; Nowy Jork 22.06.2007 r.
  • Herve de Clerck; wykład pt. "Czy reklama może zmienić świat?"; IAA Young Professionals; Warszawa 23.01.2008 r.
  • IBM Institute for Business Value " Attaining sustainable growth through corporate social responsibility"; IBM Corporation; Nowy Jork 2008 r.
  • Oikos Warsaw i Liga Odpowiedzialnego Biznesu "CSR oczami studentów"; www.proto.pl 06.2007 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000153509968

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.