PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 7 | 74--77
Tytuł artykułu

Newsletter rozpoznawalny

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł zawiera szereg porad na temat tego, jak skutecznie wykorzystać e-mail do kontaktów z klientem. Autor wylicza, że istnieje wiele form e-mail marketingu, od płatnych kampanii mailingowych poprzez e-ziny do newsletterów. Zdaniem autora szczególnie te ostatnie są interesujące z punktu widzenia firmy, gdyż wpisują się w nurt modnej idei permission marketingu. Upraszczając, koncepcja „marketingu za pozwoleniem" opiera się na założeniu, że do skutecznej komunikacji z klientem najpierw potrzebna jest jego zgoda na kontakt, wyrażająca również zainteresowanie. Permission marketing to przeciwieństwo interruption marketingu - wdzierania się w życie, czas i prywatność odbiorców bez ich pozwolenia, co ma duże znaczenie z punktu widzenia skuteczności komunikacji i wizerunku firmy.
Rocznik
Numer
Strony
74--77
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000153511615

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.