Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorzy przekonują, że fikcyjny bohater jest nie tylko charakterystycznym elementem identyfikującym daną markę czy wzbudzającym sympatię wobec reklamy. Jego zadanie jest znacznie poważniejsze z punktu widzenia działań promocyjnych, bowiem w znacznym stopniu ułatwia on osiąganie konkretnych celów komunikacyjnych (np. kreuje odpowiedni wizerunek marki czy podkreśla atrybuty produktu). Według autorów, w zależności od celów, fikcyjnemu bohaterowi można przypisać jedną z czterech ról: podkreślanie istotnych cech i/lub atrybutów reklamowanego produktu (marki), kreowanie/ wzmocnienie określonego wizerunku użytkownika produktu, rekomendowanie reklamowanej marki oraz spersonifikowanie problemu, który rozwiązuje dana marka.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Y. wind, C. Cook, R. Gunther, Umysł - nasze prawdziwe oczy, Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2006.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000154294633