PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2008 | nr 8 | 49--53
Tytuł artykułu

Satysfakcja nabywców usług zdrowotnych

Warianty tytułu
Satisfaction of buyers wholesome services
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano metodę servqual oraz wyniki badań dotyczące satysfakcji pacjentów lekarzy rodzinnych i lekarzy stomatologów. Przybliżono pojęcie terminu "satysfakcja klienta". Przedstawiono wykorzystanie metody servqual w celu badania jakości usług zdrowotnych.
EN
Change on market of wholesome services inflict, that managers of wholesome office reach for instruments of satisfaction's measurement - servqual, to better administer service of patients-customers. The article shows results of the questionnaire carried out among 65 customers of family doctor and 62 customers of dentist's. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
49--53
Opis fizyczny
Bibliografia
  • 1. Berry L., Parasuraman A., Zeithmal V. A., Model of Service Quality and its Implications for Future Research, Journal of Marketing Fall 1985/49.
  • 2. Bojar L, Wdowiak L., Zarządzanie marketingowe w zakładach opieki zdrowotnej, „Zdrowie Publiczne", 2001, nr 5-6.
  • 3. Gronroos Ch., A service quality model and its market Implications, European Journal of Marketing 1984, vol. 18, nr 4.
  • 4. Hołub J., Kierunki rozwoju marketingu na rynku usług medycznych, „Przegląd Organizacji", 2001, nr 6.
  • 5. Kowalski W. J., Steiber S. R., Measuring and managing patient satisfaction, AHA, USA, nr 10-11.
  • 6. Krawczyńska A., Trzmielak D., Jakość usług medycznych, „Przegląd Organizacji", 2001, nr 2.
  • 7. Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. Wydawnictwo C. H. Beck, Warszawa 2004.
  • 8. Podlaszewska K., Relationship quality jako element stabilizujący w relacji klient - dostawca usług profesjonalnych, w: K. Rogoziński (red.), Marketing usług profesjonalnych, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 1999 r.
  • 9. Rust R. T., Zahorik A. J., Keningham T. L., Service Marketing,Harper Collins College Publishers, 1996.
  • 10. Schneider W., Kundenzujriendenheit. Strategie, Messung, Management, mi. Verlag Modere Industrie, Landsberg 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000156644294

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.