Warianty tytułu
Youth segment in strategies of recording companies
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zaprezentowano metody oddziaływania na rynek młodzieżowy wykorzystywane przez firmy fonograficzne. (abstrakt oryginalny)
The methods of exerting influence on youth segment by recording companies are presented in the paper. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
21--30
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- 1. A. D. Aczel, Statystyka w zarządzaniu, PWN, Warszawa 2000, s. 716-723.
- 2. C. B. Gordon, Music, Mood and Marketing, Journal of Marketing, Oct 1990, s. 94.
- 3. N. Klein, No Logo - no space, no choice, no jobs, Świat Literacki, Izabelin 2004, s. 86.
- 4. K. Obuchowski, Galaktyka potrzeb, Zysk i S-ka, Poznań 2000, s. 236.
- 5. A. Olejniczuk-Merta, Rynek młodych konsumentów, Difin, Warszawa 2001.
- 6. A. Styś, Marketing w sprzedaży dóbr kultury - dylematy sfery ku/tury w procesie urynkowienia gospodarki, WOK, Gdańsk 1990.
- 7. P. Tarka, Strategie kreowania rynku w przedsiębiorstwach fonograficznych, pr. dokt., Akademia Ekonomiczna, Wroctaw 2006.
- 8. P. Tarka, Strategie marketingowe przedsiębiorstwa fonograficznego Sony Music Entertainment Polska, AE, Poznań 2001, s. 127.
- 9. F. Wyber, J. C. Sweeney, The role of cognitions and emotions in the music-approach-avoidance behavior relationship, The Journal of Services Marketing 2002, s. 51.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000157155717