PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | 3 | nr 1171 Problemy teorii i praktyki marketingu | 77--85
Tytuł artykułu

Public relations w tworzeniu wizerunku przedsiębiorstw na rynku polskim

Warianty tytułu
Public Relations in Corporate Image Formation on the Polish Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest analiza i ocena PR w polskich przedsiębiorstwach. Przedstawiono wyniki badań ankietowych dotyczących znaczenia instrumentów komunikacji marketingowej w tworzeniu wizerunku firmy, roli PR w komunikacji z pracownikami i grupami opinii oraz miejsca PR w strukturach organizacyjnych. Omówiono wykorzystanie badań marketingowych w działaniach PR, modele PR (model komunikacji jednostronnej i dwustronnej) i wpływ wielkości przedsiębiorstwa na prowadzenia działalności PR. Wykazano małą dojrzałość i ograniczone wykorzystanie działań PR na rynku polskim.
EN
The purpose of the article was to establish and evaluate the use of public relations in corporate image creation. We analyzed the situation in the field of public relations on the Polish market. The analysis was carried out on the basis of questionnaire research and in-depth interviews. The research was concerned with exploring: the place public relations take in creating corporate image, problems of organizing and planning corporate public relations, the use of marketing research in public relations activities, the role of public relations in communication with different publics. We also made an attempt to identify models of public relations used by firms operating on the Polish market.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000157304660

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.