PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | nr 2 | 32--37
Tytuł artykułu

Znaczenie marek produktów spożywczych w opiniach polskich nabywców

Warianty tytułu
The role of brands of food products in the polish customers opinions
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zostały przedstawione wyniki badań ankietowych dotyczących opinii nabywców finalnych na temat roli marki w przypadku produktów spożywczych. Na ich podstawie zaprezentowano stosunek respondentów do produktów markowych oraz sposób interpretowania tego pojęcia. Pokazano także, jakie czynniki według badanych osób decydują o zaliczeniu wyrobu do produktów markowych, koncentrując się zwłaszcza na kolorystyce opakowań. Zwrócono ponadto uwagę na postawy i zachowania respondentów wobec produktów podobnych do spożywczych wyrobów markowych. (abstrakt oryginalny)
EN
In the article the results of the researches related to customers' opinions on the role of brands of food products were presented. On the base of mentioned results the respondents' attitudes to brand product and the way of interpretation of this idea were shown. Factors deciding about brand character of given product were presented too. The special attention was paid to colours of packaging. At the end the respondents' attitudes and behaviours related to alike products were described. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
32--37
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000157493912

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.