PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2008 | nr 34 | 52--54
Tytuł artykułu

Opinią w bank

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Klienci w procesie wyboru banków kierują się obiegową opinią o nich – word-of-mouth. Jest ona jednym z najważniejszych składników wizerunku banku, osiągając często znaczenie samorealizującej się przepowiedni. Waga reklamy i PR w zdobywaniu klientów i budowaniu wizerunku na tym poziomie rozwoju rynku jest niekwestionowana. Dodatkowo z chwilą pojawienia się nowych mediów (media internetowe takie jak web2.0. internetTV, blogi, fora, podcasty etc), tradycyjny model konsumpcji mediów przez klientów rozpada się. (abstrakt oryginalny)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
52--54
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000157640080

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.