Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Student to człowiek teoretycznie dorosły, o niebywałych umiejętnościach dostosowawczych, zmienny i elastyczny, chwilami nieprzewidywalny, a jednocześnie posiadający ogromny potencjał – jako klient stanowi zatem ogromne wyzwanie. Studentami zaczęły interesować się od niedawna różnego rodzaju instytucje finansowe, głównie banki. W dobie ciągle rosnącej konkurencji i nasycania się rynku szukają one coraz to nowych rozwiązań i możliwości zdobycia klientów. Fakt ten stanowił jedną z przyczyn wyodrębnienia zaledwie kilka lat temu nowego segmentu – produktów i usług skierowanych do studentów. Stanowią oni jednak tylko na pozór łatwą grupę klientów. Ogromna różnorodność występująca w tej zbiorowości da się sprowadzić zaledwie w kilku miejscach do wspólnego mianownika. Tymi elementami są: wiek, rok studiów i przyporządkowanie określonej jednostce naukowej. Tych właśnie parametrów trzymają się banki konstruując swoją ofertę dla potencjalnych klientów – studentów. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000157703909