PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2008 | nr 40 | 48--50
Tytuł artykułu

PR głębiej w sieci

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Czy tradycyjne banki zostały aż tak przyparte do muru przez banki internetowe, że muszą kontratakować na terenie dotąd nienadmiernie chętnie odwiedzanym? Być może szykuje się PR-owa kontrofensywa w sieci. Są tacy, którzy dopatrują się w działaniach niektórych banków początku nowego trendu w bankowym PR. Dla banków, które wykorzystują internet jako swój podstawowy kanał akwizycji klientów i dystrybucji usług, wykorzystanie go również do komunikacji z rynkiem jest czymś naturalnym. Pozostałe banki, nawet jeśli w dużym stopniu korzystały z internetu, nie wchodziły do tej pory zbyt głęboko w sieć. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
48--50
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000158022543

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.