PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 3 | 6--8
Tytuł artykułu

Dwie sekundy, by zatrzymać klienta

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor powołuje się na ekspertów od użyteczności, którzy twierdzą, że dwie pierwsze sekundy obecności na stronie mogą sprawić, że niezadowolony użytkownik opuści serwis internetowy. Według autora myślących o osiąganiu wymiernych lub niewymiernych zysków nie stać na pomijanie powodów zaprzestania wizyty w odniesieniu do poszczególnych stron internetowych, a chcąc uzyskiwać lub zwiększać konwersję, należy najpierw zrozumieć, dlaczego użytkownicy opuszczają serwis bez podjęcia akcji w postaci rejestracji, zakupu, pozostawienia kontaktu itd. Dlatego autor zachęca do krytycznego spojrzenia na własne rozwiązania i wypróbowanie wybranych z zaprezentowanych w tekście metod.
Rocznik
Numer
Strony
6--8
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000158072733

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.