Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autor wyjaśnia, że praktycy komunikacji, menedżerowie, a także naukowcy od dawna poszukiwali sposobów na rozwiązanie dylematów związanych z pomiarem skuteczności działań public relations. Pomiar ten dokonywany był na ogół w oparciu o metody stosowane w marketingu. Nie zawsze dawały one jednak zadowalający efekt, stąd też stale poszukiwano innych sposobów, które mogłyby być dedykowane właśnie public relations. Według autora metodą, która umożliwia dokładne określenie punktu wyjścia do działań public relations, jest macierz celów wizerunkowych (application of Image Objectives Matrix for PR effects evaluation). Autor przekonuje, że pozwala ona na identyfikację miejsca, w jakim znajduje się przedsiębiorstwo w zakresie wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego, a także sprzyja systematyzacji, ujednolicaniu procesów badawczych, eliminuje błędy procesu badawczego i edukuje w zakresie realizacji profesjonalnych badań wizerunkowych oraz umożliwia dokonywanie porównań międzyokresowych.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000158105524