PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 2 | 64--67
Tytuł artykułu

Pigułka z lojalności

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Każdy menedżer kierujący zespołem przyzna, że o wartości firmy decydują pracujący w niej ludzie. Z tej perspektywy ważna wydaje się więc identyfikacja pracowników z firmą. W końcu jeśli pracują dla nas lojalni pracownicy, nie musimy obawiać się zmian, jakie zachodzą na rynku pracy, który czasem staje się rynkiem pracodawcy, a czasem wręcz odwrotnie - pracownika. W artykule omówiono praktyczne aspekty budowania lojalności pracowników.
Rocznik
Numer
Strony
64--67
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1. IIBR i pracuj.pl, "Satysfakcja z pracy 2007".
  • 2. Badania Hewitt Associates 2003.
  • 3. www.synovate.com/loyalty; badania NFI Research.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000158468024

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.