PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | nr 3 | 45--49
Tytuł artykułu

Reakcje młodych polskich nabywców finalnych na działania wspierające sprzedaż produktów spożywczych w sklepach samoobsługowych

Warianty tytułu
The Young Polish Customers' Reactions on Support Activities Sale of Food Products in Selfserving Shops
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszym artykule zidentyfikowano stosunek młodych osób do promocji sprzedaży produktów spożywczych jako przykładu wyrobów szybkozbywalnych oraz sposoby postrzegania jej różnych form. Omówiono sposób postrzegania przez respondentów promocji sprzedaży jako zbioru działań realizowanych przez oferentów w punktach sprzedaży detalicznej. Określono sposób postrzegania przez nich wybranych instrumentów i form promocji sprzedaży oraz wybranych działań decydujących o atmosferze handlowej.
EN
In the article the results of the field researches were presented. These researches related to identification the Polish young customers' opinions on chosen sale promotion instruments and forms of activities shaping trade atmosphere connected with taking purchase decisions. The presented results showed that some promotion incentives used by producers and traders weren't effective in practice in the case of respondents. Some promotion incentives which in the respondents' opinions had great influence on them weren't used correctly. One can say that suppliers of food products should change their attitudes to promotion activities and change the composition of sale promotion instruments by which they try to form customers' market behaviours. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
45--49
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000158732245

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.