Warianty tytułu
Active Contact with Customers via The Internet
Języki publikacji
Abstrakty
Opisano wady i zalety handlu elektronicznego. Przedstawiono zasady działania internetowego centrum obsługi klienta i komunikację w układzie sprzedawca – nabywca. Wskazano na rosnące znaczenie Internetu zarówno w działalności biznesowej jak i w codziennym życiu.
In the article the features of the Internet (as a tool of active communication with customers) are considered. The author describes the following issues: the role of online customer support, a seller-buyer communication, e-mail, and the functioning of a virtual enterprise.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
55--63
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Adamczewski P. [2000], Internet w praktyce biznesu, WAE w Poznaniu, Poznań.
- Bernacik M. [2000], Rewolucja w call center, "Modern Marketing", nr 6.
- Gruszka A. [2001], Zakupy z myszką, „Chip", listopad.
- Handel w Internecie [2001], "Rzeczpospolita", 26 lipca.
- Lebiecki M. [2000], Internetowe rynki B2B, "Modern Marketing", nr 9.
- Tarasiewicz J. [1999], Internet a PR, „Modern Marketing", nr 6.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000158823371