PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 1, t. 1 | 365--372
Tytuł artykułu

Czynniki kształtujące reputację przedsiębiorstwa

Autorzy
Warianty tytułu
Factors that Shape the Reputation of an Enterprise
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dokonano przeglądu czynników, które w opinii różnych autorów lub środków badawczych budują reputajcę przedsiębiorstwa oraz zaproponowano pewną syntezę w postaci uporządkowania tych spośród nich, które menedżerowie powinni brać pod uwagę, chcąc skutecznie zarządzać tym cennym aktywem. (skróc. oryg. streszcz.)
EN
This article looks at factors that shape a corporation's reputation. These factors can be used to evaluate the company's reputation using different organizational components, including financial performance, innovation, corporate social responsibility, products/services, public relations, etc. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
365--372
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Altkorn J. [2004], Wizerunek firmy, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza.
  • Cravens K., Oliver E., Ramamoorti S. [2003], The Reputation Index: Measuring and Managing Corporate Reputation, "European Management Journal", vol. 21.
  • Dowling G. [1993], Developing Your Company Image into a Corporate Asset, "Long Range Planning", vol. 26, nr 2.
  • Fombrun Ch. [1996], Reputation. Realizing Value from the Corporate Image, Harvard Business School Press, Boston, Massachusetts.
  • Kotler P. [1994], Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola, Gebethner i Ska, Warszawa.
  • Mistrzowie wizerunku [2007], "Manager Magazin", nr 1.
  • Roberts P., Dowling G. [2002], Corporate Reputation and Sustained Superior Financial Performance, "Strategie Management Journal", nr 23.
  • Rose C, Thomsen S. [2004], The Impact of Corporate Reputation on Performance: Some Danish Evidence, "European Management Journal", vol. 22, nr 2, April.
  • Zarębska A. [2007], Reputacja - warunek powodzenia przedsiębiorstwa na rynku, "Organizacja i Kierowanie", nr 2.
  • Zarządzanie zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa [2004], Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000159854931

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.