Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Corporate Community Involvement In PricewaterhouseCoopers
Języki publikacji
Abstrakty
Celem autorki było przedstawienie idei społecznego zaangażowania biznesu, na przykładzie firmy PricewaterhouseCoopers (PwC). Autorka scharakteryzowała istotę tego zaangażowania, jego przesłanki i korzyści, jakie przynosi beneficjentom. W kolejnej części opisała różnorodne przedsięwzięcia z zakresu społecznego zaangażowania biznesu (ang corporate comminity involvement CCI) realizowane przez badaną korporację. Na zakończenie autorka podkreśliła, że podejmowane przez PwC działania, wskazują na wrażliwość społeczną i niezwykłe wyczulenie tej firmy na świat zewnętrzny.
The article focuses on the idea of Corporate Community Involvement (CCI). In the first part of it the author defines not only the heart of the matter but also its premises. Besides there are also advantages and benefits mentioned which may be gained by workers and society generally understood -and all of it in the environment of the corporate responsible company. The second part of the article consists of describing vast variety of enterprises within CCI which have been executed by PricewaterhouseCoopers. (original abstract)
Rocznik
Strony
396--403
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Black S., Public relations, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001.
- Drucker P.F., Myśli przewodnie Druckera, MT Biznes sp. z o.o., Warszawa 2002.
- http://www.mckinsey.com.
- http://www.iob.org.pl.
- http://www.wolontariat.biz.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000159855886