Warianty tytułu
Role of product innovation
Języki publikacji
Abstrakty
Głównym celem działalności innowacyjnej każdej firmy powinno być systematyczne udoskonalanie już wytwarzanych produktów oraz opracowywanie i wprowadzanie na rynek całkowicie nowych. Na przykładzie przedsiębiorstwa wytwarzającego specjalistyczną aparaturę elektroniczną na rynek polski i zagraniczny, autorka starła się pokazać rolę, jaką w tego typu przedsiębiorstwie pełni innowacja produktowa. (abstrakt oryginalny)
Every enterprise’s innovative activity main aim should be to improve systematically products already manufactured, along with elaborating entirely news and deliver them on the market. On an example of one enterprise producing the electronic equipment for Polish and foreign market, the authoress tried to demonstrate what is the product innovation part in this kind of firm. (original abstract)
Twórcy
autor
Bibliografia
- 1) Bogdanienko J., Haffer M., Popławski W., Innowacyjność przedsiębiorstw, Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2004.
- 2) Brdulak J.J., Zarządzanie wiedzą a proces innowacji produktu. Budowanie przewagi konkurencyjnej firmy. Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa 2005.
- 3) Drucker P.F., Innowacja i przedsiębiorczość. Praktyka i zasady, PWE, Warszawa 1992.
- 4) Encyklopedia Zarządzania, M-Files, marzec 2008.
- 5) Janasz W., Kozioł K., Determinanty działalności innowacyjnej przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 2007.
- 6) Łunarski J. (red.), Zarządzanie innowacjami. Podstawy zarządzania innowacjami, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2007.
- 7) Matusiak K.B. (red.), Innowacje i transfer technologii - słownik pojęć, PARP, Warszawa 2005.
- 8) Żołnierski A., Potencjał innowacyjny polskich małych i średniej wielkości przedsiębiorstw, PARP, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000160218734