PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 5 | 44--48
Tytuł artykułu

Silna słaba płeć

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł na temat kobiecego stylu zarządzania. Porównano tradycyjny oraz nowoczesny styl zarządzania. Omówiono męskie i kobiece standardy zarządzania. Zwrócono uwagę na istotę równowagi płci.
Rocznik
Numer
Strony
44--48
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • L. Brannon, „Psychologia rodzaju. Kobiety i mężczyźni: podobni czy różni", Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2002.
  • B. Budrowska, „Kobiecy sposób zarządzania i sprawowania władzy", w: „Szklany sufit. Bariery i ograniczenia karier kobiet", red. A. Titkow, Instytut Spraw Publicznych, Warszawa 2003, s. 76.
  • „Catalyst Census of Women Board Directors of the Fortune 500", Catalyst 2007, www.catalyst.org
  • „Dutch Multi-Year Emancipation. Policy Plan 2006-2010", Ministry of Social Affairs and Employment, February 2006, s. 42.
  • H. Fisher, „Pierwsza płeć. Jak wrodzone talenty kobiet zmienią nasz świat", Wydawnictwo Jacek Santorski & Co, Warszawa 2003, s. 21-23.
  • U. Ornarowicz, „Menedżer XXI wieku. Definicja, identyfikacja, edukacja", Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2008, s. 20.
  • G.N. Powell, „Przywództwo i płeć: Vive la difference?", w: „Kobiety, mężczyźni i płeć", op. cit., s. 362.
  • „Przewodnik dobrych praktyk. Firma równych szans", Gender Index, EQUAL, UNDP, Warszawa 2007, s. 32.
  • „Rola kobiet w innowacyjnej przedsiębiorczości wysokich technologii", Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa 2007, s. 34.
  • J.B. Rosener, „Przywództwo i paradoks płci", w: „Kobiety, mężczyźni i płeć", red. M.R. Walsh, Wydawnictwo IFiS PAN, Warszawa 2003, s. 349-352.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000160310572

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.