Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Według autorki każda recesja jest trochę inna, ale występują pewne prawidłowości i niektóre zachowania się powtarzają. Autorka zauważa, że o ile generalnie w trakcie recesji konsumenci ograniczają swoje wydatki, to jednak nigdy nie tną po równo. O ile rzeczywiście w niektórych kategoriach zakupy bardzo spadają, to w innych rosną. Autorka pisze, że zawsze w takich okresach ludzie zaciskają pasa, bardziej zastanawiają się nad swoimi zakupami, ograniczają wydatki i odkładają na później większe zakupy. Przy czym ważne jest to, iż nikt nie jest odporny. Nawet ci, których kryzys nie dotyka, stają się ostrożniejsi, unikają ryzyka oraz luksusowej, ostentacyjnej konsumpcji. Równocześnie ludzie poszukują drobnych przyjemności - odrobiny luksusu dla poprawy samopoczucia.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000160326157