Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka tłumaczy, że w planowaniu komunikacji 360 stopni stawia się konsumenta na pierwszym miejscu i wymaga opracowania takiego planu, który efektywnie skomunikuje z nim markę. W praktyce oznacza to wykorzystanie wszystkich dostępnych kanałów i środków - tych istniejących, a także nowo utworzonych. Wymaga myślenia, które wybiega ponad prosty wybór dostępnych środków. Oznacza to także zdefiniowanie tego, co marka może zaoferować odbiorcy, zidentyfikowanie najodpowiedniejszych konsumentów, określenie najlepszego momentu na nawiązanie kontaktu. Autorka pisze, że w procesie planowania 360 stopni wszystkie kanały i dyscypliny są równe. Istotna jest obiektywna ocena, które z nich będą najbardziej wydajne, i wybór właśnie tych. Według autorki rozumowanie takie pozwala wykorzystać potencjał punktów styku i uwzględnia fakt, że różne kanały komunikacji przekazują informacje na różne sposoby. Istotą jest powstanie rezonansu informacyjnego, który przyczyni się do wzmacniania adresowanych do konsumentów komunikatów marketingowych.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000160506675