PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | nr 5 | 30--35
Tytuł artykułu

Programy promocji żywności i jej jakości w Polsce (1)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano programy realizowane przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Przedstawiono również programy realizowane przez fundacje. Omówiono występujące pomiędzy nimi podobieństwa i różnice.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
30--35
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1. www.minrol.gov.pl
  • 2. M. Czyż, Oznaczenia Geograficzne a Znaki Towarowe w Prawie Wspólnotowym, [w:] M. Gąsiorowski (red.), O Produktach Tradycyjnych i Regionalnych. Możliwości a Realia Polskie, Fundacja Fundusz Współpracy, Warszawa 2005, s. 105-106.
  • 3. I. Oleninch, S. Giera, M. Krasna, Ocena skuteczności promocji produktów regionalnych na Podkarpaciu i Luhelszczyźnie, Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing, zeszyt 12, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2008, s. 149-159.
  • 4. www.terazpolska.pl
  • 5. www.zpp.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000160884678

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.