PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | nr 30 | 52--53
Tytuł artykułu

Potencjał reklamy

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pomimo ciągłego wzrostu wydatków, jakie są ponoszone przez banki na reklamę, proporcja nakładów do wzrostu zaufania klientów nie da się łatwo zauważyć. Artykuł wyjaśnia przyczyny niewiarygodności reklamy bankowej, rozbieżności pomiędzy założeniami kampanii a ich wynikami oraz wskazuje pozareklamowe środki budowy wizerunku banku.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
52--53
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000161461584

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.