Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W niniejszym artykule przybliżono jak budować zaufanie i przetrwać jego kryzys w organizacji. Omówiono zjawisko kryzysu zaufania. Przedstawiono istotę zarządzania zaufaniem.
Twórcy
Bibliografia
- 1. 2009 Edelman Trust Barometr, badanie przeprowadzone od 5 listopada do 14 grudnia 2008 r., w 20 krajach, na grupie 4475 osób, www.edelman.com
- 2. Indeks Społeczeństwa Obywatelskiego 2007, Stowarzyszenie Klon/Jawor: Warszawa, 2008, s. 36.
- 3. 2008 Indeks Percepcji Korupcji - 2008 Corruption Perceptions Index, Regional Highlights: EU and Western Europe, s. 2. http://www.transparency.org/policy_research/surveys_indices/cpi/2008/regional_highlights_factsheets)
- 4. B. Wciórka, Komunikat z badań, CBOS: Warszawa, luty 2008, s. 3, 9 i 11.
- 5. Tuning in, tuning out: The strange disappearance of social capital in America. Political Science and Politics, 1995, 28(4), s. 664-683.
- 6. W.M. Grudzewski, I.K. Hejduk, A, Sankowska, M. Wańtuchowicz „Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych", Difin, Warszawa 2007, s. 230-236.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000161677986