Warianty tytułu
Assessment of Conditions of Studying Created by University Teacher
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono wyniki badań, których celem była odpowiedź na pytanie jak studenci Akademii Ekonomicznej w Krakowie postrzegają niektóre warunki do studiowania, szczególnie te związane z właściwościami nauczycieli akademickich. Dane pochodziły z badań ankietowych przeprowadzonych w semestrze zimowym 1992/93 i semestrze letnim 1993/94 i dotyczyły wszystkich prowadzących zajęcia pracowników dydaktycznych.
The survey concerning the teaching methods applied in classes and lectures in three groups of subjects (economic, exact sciences and humanities) demonstrated the students wish that classes and lectures were more stimulating, better organized and the objectives were clearly expiated. In addition, the students were critical of the assessment of their progress, which they claimed was not objective. The obtained results call for initiating a discussion about the applied teaching methods in order to make adjustments in some of the teaching styles. The fact that almost all students admitted that the attitude of the teaching staff towards them is sympathetic creates a cha ice of introducing these adjustments. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
35--43
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Bohucki J., Osobowość nauczyciela w świadomości młodzieży Śląsk, Katowice 1965.
- Dawid J.W., O duszy nauczycielstwa [w:] Osobowość nauczyciela red W Okoń. PZWS, Warszawa 1962.
- Kietlińska Z., Metodyka ćwiczeń semestralnych i rola asystenta w procesie dydaktycznym [w:] Zagadnienia dydaktyki szkól wyższych red. H. Smarzyński, PWN. Warszawa 1968.
- Kruszewski K., Wykład w szkole wyższej PWN, Warszawa 1968.
- Lewowicki T., Proces kształcenia w szkołę wyższej PWN. Warszawa 1971.
- Okoń W., Elementy dydaktyki szkoły wyższej PWN, Warszawa 1971.
- Olszewski E., O roli i metodyce wykładu [w:] Zagadnienia dydaktyki szkól wyższych red. H. Smarzyński, PWN. Warszawa 1968.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000161742081