Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zaprezentowano wyniki badań dotyczących działalności przedsiębiorstw sektora MŚP w zakresie prowadzenia analizy potrzeb szkoleniowych oraz szkoleń pracowników. Uzyskane wyniki pozwalają na sformułowania ogólnego wniosku, że prowadzenie tych czynności zależy od wielkości przedsiębiorstwa. Średnie przedsiębiorstwa wszystkie w odróżnieniu od mikro i małych przedsiębiorstw częściej prowadzą analizę potrzeb szkoleniowych. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
- I. FIGURSKA, Rozwijanie wiedzy pracowników w organizacji w teorii i praktyce, w: Zarządzanie kapitałem ludzkim w gospodarce, red. naukowa D. Kopycińska, Wyd. Katedry Mikroekonomii, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 2007, s. 69.
- E. Mc KENNA, N. BEECH, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 1999, s. 198.
- M. KUNASZ, Ocena efektywności szkolenia w przedsiębiorstwie w świetle wyników badań, Studia i Materiały 1/2006(3), Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2006, s. 31.
- M. KUNASZ, Wybrane aspekty procesu szkoleniowego w przedsiębiorstwie, w: Kapitał ludzki jako czynnik rozwoju społeczno-gospodarczego, red. naukowy D. Kopycińska, Katedra Mikroekonomii, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 2006, s. 82.
- R. NECZAJ-ŚWIDERSKA, Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych organizacji, http://www.e-mentor.edu.pl/artykul_v2.php?numer=8&id=119, nr 1/2005.
- M. RYBAK, Rozwój potencjału pracy, w: Zasoby ludzkie w firmie. Organizacja - kierowanie - ekonomika, podręcznik pod redakcją A. Sajkiewicz, Poltext, Warszawa 2003, s. 255.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000161867237