PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | 7 | nr 1185 Zarządzanie środowiskiem, gospodarka przestrzenna, zarządzanie jakością | 120--128
Tytuł artykułu

Korzyści oferowane odbiorcom w programach kształtujących proekologiczny styl życia

Warianty tytułu
Benefits Offered to the Target Group of Ecological Life Style Projects
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule skoncentrowano się na dwóch zagadnieniach. Po pierwsze jakie korzyści są oferowane odbiorcom w programach propagujących proekologiczny styl życia. Po drugie, które korzyści mają decydujące znaczenie w podejmowaniu działań proekologicznych dla poszczególnych grup odbiorców.
EN
The article contains the main target group of Ecological Life Style Projects, characteristics of Ecological Life Style, and analyses benefits offered by Ecological Life Style Projects. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Antonides G., van Raaij W.F., Zachowanie konsumenta, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003.
  • Burger T., Świadomość ekologiczna społeczeństwa polskiego u progu XXI wieku. Raport 1/2000, Instytut na rzecz Ekorozwoju, Warszawa 2000.
  • Gliński P., Polscy Zieloni. Ruch Społeczny w okresie przemian, PAN, Warszawa 1996.
  • Iwankiewicz-Rak B., Marketing organizacji niedochodowych, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej nr 756, AE, Wrocław 1997.
  • Marketing usług, A. Styś (red.), AE, Wrocław 1996.
  • Podręcznik Ekozespołu, GAP Polska, Warszawa 1997.
  • Sargeant A., Marketing w organizacjach non profit, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.
  • Świadomość ekologiczna konsumentów polskich, A. Wiśniewski (red.), Konsumencki Instytut Jakości, Warszawa 1995.
  • www.zzportal.pl (data dostępu 23.11.1006).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000161906304

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.