PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 1014 Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem : między teorią a praktyką | 171--175
Tytuł artykułu

Wokół zagadnień innowacji i zmiany w przedsiębiorstwie

Autorzy
Warianty tytułu
About Innovations and Organizational Change Issues
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opisano znaczenie innowacyjności na działalność przedsiębiorstw. Wskazano na innowacyjność jako warunek sukcesu nowoczesnych organizacji. Zaprezentowano wyniki badań nad innowacyjnością przeprowadzane przez A. Hargadon i R. I. Suttona.
EN
The author of the article presents some opinions about innovation issues. One of the questions is how much of innovation is inspiration and how much is a kind of hard work. Because innovation is an answer for needs of people, it is one of the most important challenges for companies now.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Brown J.S., Research the Reinvents of the Corporation, "Harvard Business Review" 2002 nr 8.
  • Drucker P.F., The Discipline of Innovation, "Harvard Business Review" 2002 nr 8.
  • Hargadon A., Sutton I.R., Building Innovation Factory, "Harvard Business Review" 2000, vol. 78, nr 3.
  • Kanter R.M., From Spare Change to Real Change, "Harvard Business Review" 1999, vol. 77, nr 3.
  • Penc J., Innowacje i zmiany w firmie. Transformacja i sterowanie rozwojem przedsiębiorstwa, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1999.
  • Pomykalski A., Zarządzanie innowacjami, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Łódź 2001.
  • Praktyka kierowania. Jak kierować sobą, innymi i firmą, red. D.M. Steward, PWE, Warszawa 1994.
  • Wolpert J.D., Breaking Out of the Innovation Box, "Harvard Business Review" 2002 nr 8.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000162021241

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.