PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | nr 39 | 51--53
Tytuł artykułu

Z misją czy na pokaz?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczy społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Resonsibility- CSR) jako filozofii korporacji. Autor zastanawia się nad kwestią czy inicjatywy CSR zawierają realny pierwiastek ideowy, czy też nastawione są wyłącznie na marketingowe kreowanie pozytywnego wizerunku organizacji, co ma bezpośrednio przełożyć się na zysk. Autor wyjaśnia również w jaki dokładnie sposób CSR przekłada się na zyski korporacji i wizerunek firmy oraz jak wygląda działalność CSR w firmach polskich.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
51--53
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000162050825

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.