Warianty tytułu
Market Value Creation
Języki publikacji
Abstrakty
Proces kreowania wartości dla klienta odbywa się poprzez kształtowanie jakości oferty rynkowej stanowiącej wypadkową wielu zmiennych decyzyjnych. W prezentowanym artykule dokonano empirycznej symplifikacji zbioru zmiennych oddziałujących na popyt rynkowy i wyróżniono cztery opcje strategiczne stosowane przez badane przedsiębiorstwa. (abstrakt oryginalny)
The process of value creation depends on many decision variables that constitute the quality of the offer. The presented article focuses on the empirical simplification of the set of market instruments influencing market demand that have been grouped in four strategic options. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
28--34
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- 1. Blanker P., From Principle to Context - or Context to Principle, Academy of Marketing 7th Annual Research Symposium, Oxford 9th - 11th January 2002.
- 2. Dess G. G., Davis P. S., Porter's (80) Generic Strategies as Determinants of Strategic Group Membership and Organizational Performance, The Academy of Management Journal, No. 27, No. 3, 1984.
- 3. Koronacki J., Cwik J., Statystyczne systemy uczące się, Wydawnictwo Naukowo -Techniczne, Warszawa 2005.
- 4. Porter M., Competitive advantage: Creating and sustaining superior performance, The Free Press, New York 1985.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000162089535