Warianty tytułu
Criteria of Delicatessen Customers` Segmentation
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule podjęto problem badania klientów docelowych największych krajowych sieci delikatesów na potrzeby tworzenia wartości i kształtowania ofert sprzedaży produktów FMCG. W tym celu została dokonana segmentacja klientów przy pomocy macierzy morfologicznej, jako skutecznego narzędzia analiz segmentacyjnych. (abstrakt oryginalny)
The article deals with a problem of analyzing target customers of nationwide delicatessen chains as regards creating of value and preparing the FMCG sales’ offer. The author applied a morphological matrix, being an efficient segmentation analysis tool, in order to carry out delicatessen customers’ segmentation. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
42--48
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- 1. Badania marketingowe. Teoria i praktyka: Praca zb. pod red. K. Mazurek-Łopacińskiej, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005, s. 288-311.
- 2. Lambin J.P., Strategiczne zarządzanie marketingowe, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001, s.187 i dalsze.
- 3. Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie pod red. J. Mazur , wyd. Difin, Warszawa 2002, s. 80-88.
- 4. Niestrój R.: Zarządzanie marketingiem, Aspekty strategiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, s. 45.
- 5. Olejniczak. T, Sojkin B., Postrzeganie nowoczesnej żywności przez polskich konsumentów, w: Zachowania konsumentów - stagnacja czy zmiana? Materiały konferencyjne AE Forum pod red. Z. Kędzior i G. Maciejewskiego, wyd. AE i CBiE w Katowicach, Katowice 2008, s. 119.
- 6. Piercy N., Marketing - strategiczna reorientacja firmy, wyd. Feldberg SJA, Warszawa 2003, s. 33-35.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000162090442