PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | nr 41 | 60--62
Tytuł artykułu

Samoobsługa

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczy samoobsługi jako środka obniżenia kosztów funkcjonowania firmy. Autor pisze o możliwościach zastosowania samoobsługi pracowniczej w działaniach firmy, korzyściach wynikających wprowadzenia rozwiązań samoobsługowych, roli kadr we wdrażaniu rozwiązań samoobsługowych oraz oszczędności czasu i pracy dzięki wdrażaniu systemów samoobsługowych w procesach kadrowych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
60--62
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000162104122

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.