PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 4 | 65--72
Tytuł artykułu

Klaster perspektywą dla przedsiębiorstw turystycznych w Polsce

Warianty tytułu
Cluster as a Chance for Polish Tourist Enterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pozycja turystyki i przedsiębiorstw turystycznych ulega zmianie, następuje rozwój sektora turystycznego. Klastry poprawiają zdolność konkurowania, skalę konkurowania, pozycję konkurencyjną przedsiębiorstw. (abstrakt oryginalny)
EN
Situation of tourism industry and tourist agencies changes, the sector grows and develops. Clusters may improve competitive capabilities, scale and competitive position of tourist enterprises. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
65--72
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1. Wykaz klastrów, PARP, Warszawa, 2007.
  • 2. Turystyka wspólna sprawa: www.org.pl
  • 3. badania własne autorki z okresu 03.2007/01.2008 nt. Klastry w Polsce
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000162205345

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.