PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | nr 9 | 33--38
Tytuł artykułu

Krajowe marki odzieżowe na rynku konsumenckim

Warianty tytułu
Domestic clothing brands in the consumer market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Znaczenie marki jest zróżnicowane w zależności od branży. Na rynku mody marka odgrywa kluczową rolę. Odzież nie tylko chroni ciało przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi, ale poprzez markę określa pozycję społeczną użytkownika. Badania przeprowadzone w 2008 roku wykazały, że rynek odzieży jest niejednorodny. Pozwoliły też autorom na wyciągnięcie wielu interesujących wniosków dotyczących polskiego rynku odzieżowego. (abstrakt oryginalny)
EN
It is believed that the role of a brand is especially important in the luxurious and pret-a-porter clothes market. Clothing manufacturers operate in the second of the two segments. Its leaders run annual evaluations of the brands they manage with respect to their values and strength in the domestic consumer market. The results of the 2007 evaluations have been tabulated and discussed. They are introduced by an analysis of the volume of the clothing market in Poland. Contrary to the popular opinion, the findings indicate that the domestic manufacturers possess strong clothing brands that enable their expansion into foreign markets. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
33--38
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • M. Anklewicz, Detronizacja lidera. W: Marki polskie, "Rzeczpospolita", 6.12.2007.
  • E. Grandys, Zewnętrzne uwarunkowania eksportu odzieży polskich przedsiębiorstw, "Marketing i Rynek" 2008, nr 9.
  • W. Kopaliński, Słownik wyrazów obcych, Bertelsmann Media, Warszawa 2000.
  • I. Krucińska, Diagnoza potencjału jednostek badawczo-rozwojowych i procesu komercjalizacji badań, Wyd. Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania, Łódź 2007, s. 42.
  • P. Nalepa, Sieci coraz silniejsze, "Producent Odzieży" 2008, nr 4.
  • Rocznik Statystyczny Przemysłu 2007, GUS, Warszawa 2007, s. 262.
  • M. Węglewski, Wizja tworzy wartość, "Newsweek" 2008, nr 17.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000162266697

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.