PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | nr 9 | 7--12
Tytuł artykułu

Zmiany czytelnictwa dzienników w Polsce a strategie marketingowe wydawców

Warianty tytułu
The connections between the changes of reading journals in Poland and publishers' marketing strategies
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono przestrzenne zróżnicowanie czytelnictwa dzienników w Polsce w okresie od sierpnia 2008 r. do stycznia 2009 r. w układzie województw. Przedstawiono również najważniejsze zmiany dotyczące tego zagadnienia na przestrzeni ostatnich kilku lat. Do zmian tych można zaliczyć: radykalny spadek czytelnictwa dzienników regionalnych, nieznaczny spadek czytelnictwa dzienników opiniotwórczych i sportowych. Jednocześnie wystąpiła tendencja silnego rozwoju czytelnictwa tabloidów i pojawiła się nowego typu ogólnopolska prasa codzienna - gazety bezpłatne. Ich czytelnictwo również szybko rośnie. (abstrakt oryginalny)
EN
The reading of regional journals is the most differential from all types of newspapers (at the turn of 2008 and 2009 it equaled 349% in mazowieckie province and even 6985% in kujawsko-pomorskie province). In the comparison to 2001 in all provinces there was a visible decrease of reading regional journals. The phenomenon of trend concerning the limitation of consumption of this media good is common and permanent. But the pace of those changes is differential in particular provinces. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
7--12
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000162334221

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.