PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | nr 48 | 54--56
Tytuł artykułu

Segment dla bogatych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczy dynamicznego rozwoju sektora bankowości oferującego swoje usługi klientom bogatym. Autorka pisze o wejściu zagranicznych banków bogatego klienta na polski rynek. Wymienia zagraniczne banki, które otwarły ostatnio swoje filie w Polsce, omawia potencjał rynku tego rodzaju usług w naszym kraju, opisuje segmentację grupy społecznej osób zamożnych oraz zwraca uwagę na małą popularność profesjonalnego doradztwa w grupie klientów zamożnych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
54--56
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000162434117

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.