PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | nr 4-5 | 51--59
Tytuł artykułu

Postawy i zachowania konsumentów w kryzysie - próba identyfikacji

Autorzy
Warianty tytułu
Consumers' attitudes and behaviours in crisis - an attempt of identification
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Według autorki percepcja kryzysu i jego ocena w wymiarze konsumenckim jest determinowana zarówno wcześniejszymi doświadczeniami, jak i istniejącym poziomem życia i poczuciem bezpieczeństwa ekonomicznego. W artykule omówiono wyniki badań sondażowych przeprowadzonych na przełomie lutego i marca 2009 r. na próbie 360 konsumentów - mieszkańców woj. śląskiego, których celem było rozpoznanie zmian w zachowaniach rynkowych konsumentów oraz opinii konsumentów o sytuacji gospodarczej kraju i własnego gospodarstwa domowego, postaw Polaków wobec i w warunkach obecnego kryzysu.
EN
In the article, the author presents the results of the sounding survey, carried out in the period of February-March 2009 by way of distributed questionnaire on the sample of 360 consumers, inhabitants of the Silesian Province whose goal was to identify developments in consumers' market behaviours as well as consumers' opinions on the economic situation of the country and one's own household and their attitudes towards and under conditions of the current crisis. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
51--59
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Barometr nastrojów ekonomicznych, kwiecień 2009, www.pentor.pl/publikacje_barometr_nastrojow.xml.
  • Kryzys w głowach konsumentów, www.inwestycje.pl/finanse_osobiste.
  • Wyniki badania przygotowanego przez On Board PR i przeprowadzone przez PBS DGA w marcu 2009, www.egospodarka.pl.
  • J. Żakowski, Bezcielesne ofiary kryzysu czyli od neoliberalizmu do neorealizmu, w: Kryzys. Przewodnik krytyki politycznej, Wyd. Krytyki Politycznej, Warszawa 2009, s. 44-45.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000163009979

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.