Warianty tytułu
Corporate Social Responsibility as New Develop Strategy
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono korzyści płynące z zaangażowania korporacji w sprawy społeczne. Zaprezentowano potencjał jaki tkwi w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań i technologii w celu zaspokojenia potrzeb socjalnych. Treść artykułu wprowadza w sposoby odnoszenia sukcesu na nowych rynkach dzięki metodologii promującej postawy obywatelskie. (fragment tekstu)
Today the big corporations try to find new way how to increase your profitability and how to be attractive on the market. This new way called now Corporate Social Responsibility. Each big corporation provide investments in the country which arc not on the top when we will make the analysis from attractive side and are finding the new canal of sales. This is the reason why corporation organize big charitable companies for the children, education and wealth. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
39--51
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Bochniarz H., Jak tworzyć pozytywny klimat dla odpowiedzialnego biznesu?, Respo Nr 4/2003
- Gabrusewicz T. (2007), Kierunki rozwoju koncepcji odpowiedzialności społecznej we współczesnym świecie biznesu, Monitor Rachunkowości i Finansów, Nr 3/2007, C.H.beck
- Grzegorzewska-Ramocka E. (2005), Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w marketingu strategicznym, Politechnika Świętokrzyska, Kielce
- Holt D.B., Queich J.A., Taylor E.L. (2007), Jak konkurują marki globalne, Harvard Business Review Polska, Listopad 2007
- Klimczak B., Kierownictwo spółek wobec problemu społecznej odpowiedzialności biznesu, za: S.Rudolf (red.) (1999), Nadzór właścicielski w spółkach prawa handlowego, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa
- Lis K.A., Sterniczuk H. (red.) (2005), Nadzór korporacyjny, oficyna Ekonomiczna, Kraków
- Nakonieczna J. (2008), Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw międzynarodowych. Difin, Warszawa
- Porter M.E., Kramer M.R. (2007), Strategia a apołeczeństwo, Harvard Business Review Polska, Czerwiec 2007
- Prahalad C.K., Hammond A. (2002), Jak obsługiwać biednych i dobrze na tym zarabiać?, Harward Business Review, Warszawa IX
- Rok B. (2003), Polski głos w europejskim maratonie, Respo Nr 4/2003, Forum Odpowiedzialnego Biznesu
- Rok B. (2007), CSR to nie filantropia, Harward Business Review Polska, Czerwiec
- Sanders D., Strategia nie filantropia, Respo Nr 4/2003
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000163010061