Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Buying Habits of Poles in Years 1995-2006
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono ocenę i analizę tendencji zmian preferencji i zachowań zakupowych polskich konsumentów. Zbadano zwyczaje zakupowe dotyczące żywności i napojów bezalkoholowych. Omówiono kierunki w preferencjach, upodobaniach i przyzwyczajeniach klientów. Opisano również postawy wobec promocji supermarketów i hipermarketów.
The article presents decision making process of the consumers relating to FMCG (including food) purchases. The research showed that changes in Polish economy and globalization trends have an influence on consumer's preferences and behaviours. Among others the growing time value for consumers, factors affecting shop choice and consumer's favourite means of promotion were shown. (original abstract)
Rocznik
Strony
281--287
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
- Omnibus XII 1992, 1995, 1997-2006, Pentor Research International, Warszawa.
- Polski konsument 1992-2005, Pentor Research International, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000163175440