PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 9 | 22--31
Tytuł artykułu

Określanie atrybutów usług

Warianty tytułu
The Definition of Service Attributes
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano przegląd definicji „usługi” w polskiej literaturze oraz cechy charakterystyczne usług. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper presents an overview of the definition of “services” and their characteristics in Polish literature. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
22--31
Opis fizyczny
Bibliografia
  • 1. Daszkowska M., Usługi. Produkcja, rynek, marketing, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998.
  • 2. Furtak R., Marketing partnerski na rynku usług, PWE, Warszawa 2003.
  • 3. Garbarski L., Rutkowski l., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2000.
  • 4. Hocutt M.A., Relationship dissolution model: antecedens of relationship commitment and the likehood of dissolving a relationship, "International Journal of Service Industry Management", 1998,vol. 9, nr 2.
  • 5. Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
  • 6. Krot K., Jakość i marketing usług medycznych, ABC - Wolters Kluwer Business, Warszawa 2008.
  • 7. Mazur J., Zarządzanie marketingiem usług, Difin, Warszawa 2001.
  • 8. Otto J., Olczak A., Marketing w handlu i usługach, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2007.
  • 9. PayneA., Marketing usług, PWE, Warszawa 1996.
  • 10. Pluta-Olearnik M., Marketing usług, PWE, Warszawa 1993.
  • 11. Rao C.P., Singhapakdi A., Marketing ethics: a comparison between services and other marketing professionals, "Journal of Services Marketing" 1997, vol. 11, nr 6.
  • 12. Rathmell J.M., What is meant by services, „Journal of Marketing", 1966, nr 10, vol. 30.
  • 13. Roberts K., Varki S., Brodie R., Measuring the quality of relational marketing exchanges, "European Journal of Marketing" 2003, vol. 37, nr 1-2.
  • 14. Rogoziński K., Sfera publiczna fundamentem sektora usług publicznych, [w:] Kożuch B. (red.) „Zarządzanie usługami publicznymi" Kraków 2008.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000163281758

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.