Warianty tytułu
Do Innovations Attract the Interest of EU Society?
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule autor omawia wyniki badań empirycznych przeprowadzonych wśród społeczności Unii Europejskiej. Celem tych badań było poznanie stopnia, w jakim innowacyjne wyroby lub usługi przyciągają uwagę respondentów. (abstrakt oryginalny)
The author discusses the results of the research conducted among citizens of the European Union on the level of attracting their attention to innovative products and services. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
37--45
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- 1. J. Baruk, Wybrane aspekty działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w państwach członkowskich Unii Europejskiej, [w:] Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie, pod red. S. Lachiewicza, A. Adamik i M. Matejuna, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2008.
- 2. J. Baruk, Zarządzanie wiedzą i innowacjami, Wydawnictwo Adam Marszałek w Toruniu, Toruń 2006.
- 3. M. Stankiewicz, Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw na progu XXI wieku, [w:] Przedsiębiorstwo na przełomie wieków, pod red. B. Godziszewskiego, M. Haffera, M. Stankiewicza, UMK, Toruń 2001.
- 4. M. Haffer, Zasoby wiedzy jako czynnik wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw, [w:] Wiedza jako czynnik międzynarodowej konkurencyjności w gospodarce, pod red. B. Godzi szewskiego, M. Haffera, M. Stankiewicza, „Dom Organizatora" w Toruniu, Toruń 2005.
- 5. Population lnnovation Readiness, Special Eurobarometer 236/ Wave 63.4, August 2005.
- 6. http://www.pi.gov.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000163282069