PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 2/1 | 261--269
Tytuł artykułu

Wykorzystanie badania opinii w identyfikacji efektywności zmian w organizacji pracy na przykładzie funkcjonowania działu sprzedaży w badanym przedsiębiorstwie

Warianty tytułu
Success Factors of Organizational Changes - Utilization of the Opinion Surveys in the Identification of Factors of Effectiveness of Changes in the Organization of the Work on the Example of Functioning of a Sales Department in the Examined Enterprise
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono narzędzie badania opinii jako środka zarówno rozpoznawania stanu gotowości ludzi organizacji do uczestniczenia w procesie zmian organizacyjnych jak i środka oceny efektywności ich wdrożenia. Tłem dla przedstawienia sposobu wykorzystania badania opinii w optymalizowaniu procesów zmian jest wdrożenie nowego standardu usług badanej firmy. (fragment tekstu)
EN
Effectiveness of change introduction is crucial for long term functionality of each organization. In article there is presented the usage of the employees' opinion survey as a tool for diagnosis the organizational status before the change and it. The results of the survey are the valuable data for change design and when conducted afterwards as indicators for assessing the social effects. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
261--269
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • Krokowska J., S. Kołodziejski (2007), Badanie opinii pracowników, Imperia, Łódź.
  • Schiemann W. (1996), Driving Change Through Surveys, w: Organizational Surveys - Tools for Assessment and Change, Kraut A. (red.), Jossey-Bass Publishers, San Francisco.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000163283070

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.