PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 3 | 3--14
Tytuł artykułu

Zarządzanie zaufaniem. Wybrane problemy

Warianty tytułu
Trust Management. Selected Issues
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Organizacja oparta na zaufaniu to cel wysiłków podejmowanych w zarządzaniu zaufaniem. Jego realizacja wymaga wszechstronnej wiedzy o zasadach kreowania zaufania, z uwzględnieniem specyfiki danej organizacji oraz stosowania strategii unikania nadużycia zaufania. (abstrakt oryginalny)
EN
Building and maintaining a trust-based organisation is a major and central purpose of trust management. This requires comprehensive knowledge about the rules in creating trust, with particular reference to unique activities of the organisation. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
3--14
Opis fizyczny
Bibliografia
  • 1. S. Bibb, J. Kourdi, Trust matters, for Organizational and Personal Success, Palgrave Macmillan, New York 2004.
  • 2. S. R. Covey, R. R. Merrill, The speed of trust: The one thing that changes everything, Free Press, New York 2006.
  • 3. W. M. Grudzewski, I. K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz, Trust Management in Virtual Work Environments: A Human Factors Perspective, CRC, New York 2008a.
  • 4. W. M. Grudzewski, I. K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz, Trust Management in Virtual Organisations of Small and Medium-Sized Enterprises, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa 2006, nr 1(672), s. 3-9.
  • 5. W. M. Grudzewski, l. K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz, Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych, Difin, Warszawa 2007.
  • 6. W. M. Grudzewski, l. K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz, Kluczowe czynniki sukcesu organizacji wirtualnej, Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie 2008b, nr 1(6), styczeń-marzec 2008, s. 92-97.
  • 7. N. Kanoi, Manufacturing modernization - Sony's approach: First International Manufacturing Lecture, Inst. of Manufacturing Engineers 1991, November.
  • 8. R. Mackay, C. E. Siemieniuch, M. A. Sinclair, A view of human factors in integrated manufacturing from the perspective of the ESPRIT-CIME programme. Paper presented at the Proc. 2nd Information Technology and People Conf. (ITaP '93), Moscow 1992, June.
  • 9. P. Ratnasingam, Inter-Organizational Trust for Business-to-Business E-commerce, IRM Press, Hershey 2003.
  • 10. D. S. Reina, M. L. Reina, Trust and betrayal in the workplace. Building Effective Relationships in Your Organization, Berrett-Koehler Publishers, San Francisco 2006.
  • 11. K. Ricci, Management by Trust, Citation Books, Canada 2006.
  • 12. C. E. Siemieniuch, M. A. Sinclair, Implications of the Supply Chain for Role Definitions in Concurrent Engineering, Human Factors and Ergonomics in Manufacturing 2000, vol. 10(3), s. 251-272.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000163296356

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.