PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | nr 51-52 | 68--71
Tytuł artykułu

Finanse w internecie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na zlecenie polskiego oddziału Google przeprowadzono badanie dotyczące finansów polskich internautów. Celem badania było określenie roli, jaką pełni internet w procesie ubiegania się i kupowania produktów finansowych i ubezpieczeniowych. W badaniu wzięli udział internauci, którzy w ciągu ostatniego roku starali się o konto bankowe lub oszczędnościowe, kartę kredytową, kredyt konsumpcyjny, kredyt hipoteczny, ubezpieczenie oraz wszystkich tych, którzy są członkami otwartych funduszy emerytalnych.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
68--71
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000163427541

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.