Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł prezentuje wyniki pilotażowego badania z zakresu jakości obsługi w placówce nie nastawionej na zysk. Jego celem było wskazanie głównych czynników satysfakcji lub braku zadowolenia nabywców usług świadczonych przez bibliotekę. Badanie zostało przeprowadzone na przełomie lutego i marca 2009 r. wśród użytkowników Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego.
Twórcy
autor
Bibliografia
- 1. Czubała A., Jonas A., Smoleń T., Wiktor J.W., Marketing usług, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006.
- 2. Karaszewski R., Zarządzanie jakością: koncepcje, metody i narzędzia stosowane przez liderów światowego biznesu, Wydawnictwo Dom Organizatora, Toruń 2005.
- 3. Krzyżanowska M., Marketing usług organizacji niekomercyjnych, WSPiZ, Warszawa 2000.
- 4. Limański A., Drabik I., Marketing w organizacjach non-profit, Difin, Warszawa 2007.
- 5. Lock D., Podręcznik zarządzania jakością, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
- 6. Mazur J., Zarządzanie marketingiem ustug, Difin, Warszawa 2001.
- 7. Otto J., Marketing relacji: koncepcja i stosowanie, Wydawnictwo C.H.Beck, Warszawa 2004.
- 8. Otto J., Olczak A., Marketing w handlu i usługach, Wydawnictwo PŁ, Łódź 2007.
- 9. Sergeant A., Marketing w organizacjach non profit, Oficyna Ekonomiczna, Kraków, 2004.
- 10. Sidor M.W., Jakość ustug bibliotecznych: badanie metodą SERVQUAL, Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, Warszawa 2005.
- 11. Zybert E.B., Jakość w działalności bibliotek : oceny, pomiar, narzędzia, Centrum Edukacji Bibliotekarskiej, Informacyjnej i Dokumentacyjnej, Warszawa 2007.
- 12. www.ebib.info/publikacje/matkonf/biblio21/sesja5refl.pdf
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000163444426