Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Creation of Customer Relations in a Turbulent Environment
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono rozważania na temat zarządzania relacjami z klientami. Omówiono uwarunkowania kształtowania tych relacji w burzliwym otoczeniu. Szczegółowo opisano problem wykorzystywania okazji i jego wpływ na kształtowanie relacji z klientami.
It seems that entrepreneurships aspiring to achieve success in a turbulent environment ought to take advantage of opportunities. Making profits of market possibilities needs a flexible attitude towards the customer relations creation. Entrepreneurships ought to concentrate on variable kinds of customers with regard to internal and external conditions determining the opportunities usage. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
100--108
Opis fizyczny
Twórcy
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
- Day G., Schoemaker P., Okazje - Skanowanie peryferii, "Harvard Business Review" 2006 nr 3.
- Garrette В., Dussauge Р., Strategie aliansów na rynku, Poltext, Warszawa 1996.
- Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong W., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
- Kowalska-Musiał M., Marketing relacji - zmiana paradygmatu czy nowa orientacja rynkowa, "Marketing i Rynek" 2006 nr 3.
- Krupski R., Elastyczność organizacji, [w:] Zarządzanie przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu, red. R. Krupski, PWE, Warszawa 2005a.
- Krupski R., Elastyczność polskich przedsiębiorstw, "Przegląd Organizacji" 2005b nr 11.
- Krupski R., Przedsiębiorstwo w ruchu, [w:] Zmiana warunkiem sukcesu. Zmiana a innowacyjność organizacji, red. J. Skalik, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej nr 1045, AE, Wrocław 2004.
- Krupski R., Zarządzanie okazją, [w:] Zarządzanie wiedzą i informacją w społeczeństwie sieciowym, t. II, red. M. Morawski, Wydawnictwo Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości, Wałbrzych 2003.
- Lokaj A., Wójcik P., Relacje z klientami: rosnąca świadomość, kulejąca praktyka, "Harvard Business Review Polska" 2005 nr 12.
- Masłyk-Musiał E., Organizacje w ruchu, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
- Olejczyk-Kita K., Organizacja w ruchu - wykorzystanie okazji przez przedsiębiorstwa turystyczne (wyniki badań), [w:] Mechanizmy i obszary przeobrażeń w organizacjach, red. A. Potocki, Difm, Warszawa 2007.
- Olszewska В., Współczesne uwarunkowania zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, Wybrane zagadnienia, AE, Wrocław 2001.
- Piwoni-Krzeszowska E., Model kształtowania współpracy przedsiębiorstwa z klientami, [w:] Metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, red. R. Krupski, AE, Wrocław 2004, s. 349.
- Piwoni-Krzeszowska E., Partnerstwo z klientami w przedsiębiorstwach przemysłu spirytusowego w Polsce, [w:] Zarządzanie strategiczne w praktyce i teorii, red. A. Kaleta, K. Moszkowicz, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej nr 1025, AE, Wrocław 2004.
- Światowiec J., Partnerstwo strategiczne a teoria kosztów transakcyjnych, "Marketing i Rynek" 2006 nr 2.
- Toffi T., Rajen K., Marketing Theory and Practice: Evolving Trough Turbulent Times, "Global Business Review" 2005 nr 1, za: Ewolucja marketingu w burzliwych czasach, "Marketing i Rynek" 2006 nr 3.
- Trocki M., Architektura biznesu - nowe struktury działalności gospodarczej, [w:] Przedsiębiorstwo partnerskie, red. M. Romanowska, M. Trocki, Difin, Warszawa 2002.
- Walka o klienta: strategie i dylematy, "Harvard Business Review Polska" 2005 nr 12.
- Waśkowski Z., Zastosowanie marketingu partnerskiego na rynku B2B, "Marketing i Rynek" 2006 nr 6.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000163738927