PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2010 | nr 3 | 47--49
Tytuł artykułu

Pora na sponsora

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Globalny rynek naming rights, czyli praw do nazw obiektów sportowych, jest wart ponad milion dolarów rocznie. Na Zachodzie wpływy z tego tytułu są poważną pozycją w przychodach stadionów i klubów sportowych, które nimi zarządzają. W Polsce prekursorem trendu naming rights był bank BGŻ, ale rynek ten do tej pory praktycznie nie istnieje, również dlatego, że nie było stadionów, na których można by prowadzić działalność marketingową. W związku z EURO 2012 i budową nowych stadionów pojawiają się nowe możliwości dla sponsorów sportu. Możliwości te powinny wykorzystać również banki.
Słowa kluczowe
PL
EN
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
47--49
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000164180023

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.