Warianty tytułu
The Assessment and the Ways of Improvement of a Periodic Employee Performance Evaluation Systems in Banks
Języki publikacji
Abstrakty
Celem niniejszego artykułu jest ocena formalnych procedur oraz rzeczywistego funkcjonowania systemów okresowych ocen pracowników w bankach z udziałem kapitału zagranicznego. Na podstawie przeprowadzonej analizy wskazano nieprawidłowości występujące w badanych systemach oraz wskazano kierunki doskonalenia. (abstrakt oryginalny)
The aim of this paper is to examine formal assumptions and operation of a periodic employee performance evaluation systems in banks with majority of foreign capital share. On the grounds of the conducted research the author shows the weaknesses in systems and indicates the ways of improvement. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
941--953
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Gdański
Bibliografia
- Borowska-Pietrzak A. (2007a), Wpływ uwarunkowań wewnętrznych organizacji na elementy systemu okresowych ocen pracowników, Zeszyt Naukowy Instytutu Transportu i handlu Morskiego, Fundacja Rozwoju UG, Gdańsk.
- Borowska-Pietrzak A. (2007b), Funkcjonowanie i uwarunkowania systemu okresowych ocen pracowników w bankach z udziałem kapitału zagranicznego, Sopot.
- Borowska-Pietrzak A. (2008), System okresowych ocen pracowników jako narzędzie zarządzania zasobami ludzkimi [w:] Zarządzanie organizacjami w gospodarce opartej na wiedzy. Zasobowe podstawy funkcjonowania i rozwoju organizacji, red. A. Glińska-Neweś, Dom Organizatora, Toruń.
- Ludwiczyński A. (2002), Zarządzanie zasobami ludzkimi. Tworzenie kapitału ludzkiego organizacji, red. H. Król, A. Ludwiczyński, PWN, Warszawa.
- Sidor-Rządkowska M. (2004), Zarządzanie personelem w małej firmie, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
- Szałkowski A. (2000), Wprowadzenie do zarządzania personelem, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000164660167