Warianty tytułu
Selected Elements of Marketing in Higher Education
Języki publikacji
Abstrakty
W opracowaniu podjęto próbę omówienia specyfiki instrumentów marketingu operacyjnego stosowanych w szkolnictwie wyższym. Bazą do rozważań była koncepcja marketingu usług. Skoncentrowano się głównie na identyfikacji produktu wytwarzanego przez wyższe uczelnie i rynków docelowych, do których produkt ten jest kierowany. Wskazano główne kierunki działań, jakie należy podjąć, aby poprawić konkurencyjność państwowych szkół wyższych. (abstrakt oryginalny)
Selected elements of marketing in higher education were presented in the paper. Particular attention was dedicated to defining of target markets and product identification. Features of particular elements of marketing-mix (7xP) in higher education were presented. Necessity of a personal approach towards a student as a customer was stressed in conducted deliberations. Treating student as a product was submitted to doubts. (original abstract)
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- 1. Jan Paweł II, (2005), Homilia podczas Mszy Świętej w Gdańsku 12 VI 1987, [w:] Dybciak K. (red.), Elementarz Jana Pawła II dla wierzącego, wątpiącego i szukającego, Wydawnictwo Literackie, Kraków.
- 2. Kotler Ph., (1994), Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Geberthner i S-ka, Warszawa.
- 3. Szromnik A., (1997), Marketing komunalny, rynkowa koncepcja zarządzania gminą, "Samorząd Terytorialny" nr 3.
- 4. Wojewodzic T., (2000), Marketing w jednostkach samorządu terytorialnego, "Wieś i Doradztwo" nr 1.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000164680326